FIND NEW HIPHOP MUSIC PICTURES AND VIDEOS

EDDIE MURPHY ft Snoop Lion – “REDLIGHT” VIDEO

September 6, 2013 by Brooklyn IZ MINE  
Filed under .Voice of The Hood


EDDIE MURPHY -

EDDIE MURPHY ft Snoop Lion – “REDLIGHT” VIDEO

nah .. nah … i could f-ck with party all the time but this sh-t aint cutting it

EDDIE MURPHY -

 

Related posts:

  1. pictures from bulla man eddie murphy birthday party
  2. Snoop Dogg aka Snoop Lion Seattle concert pictures
  3. Bria Murphy Pics ..Eddie Murphys Sexy ass Daughter Daughter
  4. Snoop Lion – “La La La” Video
  5. EDDIE MURPHY @ Melody Thornton Birthday Party
.

Comments


You should follow us on twitter and subscribe to this blog's rss feed.
49 Comments on "EDDIE MURPHY ft Snoop Lion – “REDLIGHT” VIDEO"

  1. BenjJr Graham on Fri, 6th Sep 2013 7:02 am 

    good job. i hope it’s a success.

  2. Rob Sneijders on Fri, 6th Sep 2013 8:01 am 

    Good message! So what do we do about it? When the military knocks on our doors

  3. mistaseeforce on Fri, 6th Sep 2013 8:56 am 

    dis jawn go hard, eddie sick of da BS too!

  4. Jaykala Rainey on Fri, 6th Sep 2013 8:57 am 

    Eddie Eddie Eddie what u smoking
    

  5. Grzesiek Piotrowski on Fri, 6th Sep 2013 8:58 am 

    Whatzupwitu – Eddie Murphy ft. Michael Jackson

  6. Aaron Ball on Fri, 6th Sep 2013 9:25 am 

    This is really good!

  7. Grzesiek Piotrowski on Fri, 6th Sep 2013 9:55 am 

    Eddie Murphy – Party all the time ;)

  8. Ngozi Fulani on Fri, 6th Sep 2013 10:02 am 

    I got to tell y’all, I was not taking this serious at all. Eddie and Snoop Lion? I said no. It was curiosity that got me here.
    I am pleasantly surprised. I will put this on my University of Reggae Music FB page and give it the RED LIGHT

  9. ojhda on Fri, 6th Sep 2013 10:44 am 

    What in the fuck! haha! Go Eddie, this was great! I guess talent comes in all forms

  10. Shawn Richards on Fri, 6th Sep 2013 11:34 am 

    Actually sounds good

  11. Executnr on Fri, 6th Sep 2013 12:23 pm 

    Groovy. Great song, I didnt know Eddie Murphy made music

  12. Acornzmob on Fri, 6th Sep 2013 1:16 pm 

    Eddie&Snoop who would’ve thought this would happen!!!!!
    *_* Red Light
    yeaman

  13. Amadou Fall on Fri, 6th Sep 2013 1:44 pm 

    Rasta Eddie, i really like this song…solid reggae beats…

  14. MumblingLucy on Fri, 6th Sep 2013 1:51 pm 

    i honestly thought that this was gonna be something i was gonna laugh about, but after listening to it i realize its pretty killer

  15. ebaffour7725 on Fri, 6th Sep 2013 1:51 pm 

    when I first heard about this song I was like “what the hell” but once I heard it, this is not a bad song at all……

  16. VividVisualfilms on Fri, 6th Sep 2013 2:10 pm 

    im fuckin with this shit! #rollup music

  17. 1SOULDOPE on Fri, 6th Sep 2013 2:38 pm 

    Lmao! Oh man

  18. Antoinette Nez on Fri, 6th Sep 2013 3:05 pm 

    Pretty chill song

  19. dacoolman71 on Fri, 6th Sep 2013 4:01 pm 

    Cool song!!!!

  20. skatezipzinger on Fri, 6th Sep 2013 4:41 pm 

    Finally Something GOOD, not this justin bieber crap

  21. Kairhee Hamilton on Fri, 6th Sep 2013 5:16 pm 

    Eddie Murphy looks like a pedophile

  22. Angela James on Fri, 6th Sep 2013 5:34 pm 

    I like

  23. CarLisa Thomas on Fri, 6th Sep 2013 6:25 pm 

    I’m feeling this

  24. MoochyMcGee on Fri, 6th Sep 2013 6:34 pm 

    I’ll say that it’s better than I expected, but still just a Bob Marley sound-a-like. My issue is that there are thousands of awesome, unique and authentic reggae bands out there now who are being ignored, but because the famous comedian and the fake Rasta make a reggae song, it’s all over the news and people go nuts for it. Support real reggae artists, not Johnny Come Latelys.

  25. parrish778 on Fri, 6th Sep 2013 7:32 pm 

    Love it..Nice track, Got me singing this song in my car.
    

  26. RHYNOTUNEZ on Fri, 6th Sep 2013 7:55 pm 

    Bangin Eddie had me singing this that’s what’s up

  27. naster4 on Fri, 6th Sep 2013 7:58 pm 

    Trust me. Murphy smokes alot of weed . daamn I’m high . Dope Track

  28. Tip Cube on Fri, 6th Sep 2013 8:25 pm 

    Dang. Eddie Murphy tore it up! Impressive.

  29. mikey o on Fri, 6th Sep 2013 9:05 pm 

    FIRE!!!!!!!!!!!!!!!

  30. Jamaica Love on Fri, 6th Sep 2013 9:52 pm 

    Ohhhhkayy lemme go download this….

  31. BIGG DEE on Fri, 6th Sep 2013 9:53 pm 

    I’m feeling that.. We Jammin! EDDIE THE FUCK YOU MAN!!!

  32. BachataVida AnnaLyn Vida on Fri, 6th Sep 2013 10:19 pm 

    lOL…. funny.. but it’s a really good song.. hard for me to take E. Murphy’s facial expression seriously.. but I’m lovin the song..

  33. MURX BEATS on Fri, 6th Sep 2013 11:17 pm 

    Check me out if u need beats!

  34. JJJW47 on Fri, 6th Sep 2013 11:51 pm 

    wonder if Snoop offered Eddie Murphy some weed. lol

  35. Zahareanu Cristian on Sat, 7th Sep 2013 12:04 am 

    beautiful song!!! HIT song!

  36. tagaribaldi on Sat, 7th Sep 2013 12:59 am 

    im telling ya this is a hit

  37. shllewis9 on Sat, 7th Sep 2013 1:09 am 

    I like Eddie don’t want to admit this I actually like this song, first reggae song I have heard

  38. Isaiah Tolbert on Sat, 7th Sep 2013 1:34 am 

    I like

  39. Nicolás Maass Cordero on Sat, 7th Sep 2013 2:23 am 

    Comentario ql loco xd

  40. seba basoalto on Sat, 7th Sep 2013 2:25 am 

    ajajajaja pero que xD son gringos mijo ;)

  41. hipkat75 on Sat, 7th Sep 2013 3:19 am 

    Kill the white people

  42. sorachouille on Sat, 7th Sep 2013 3:37 am 

    <3
    thank's
    

  43. tresin mickael on Sat, 7th Sep 2013 3:39 am 

    Pas mal du tout.

  44. Jo D on Sat, 7th Sep 2013 4:18 am 

    nope, i like eddy murphy, dont get me wrong

  45. Areen1 on Sat, 7th Sep 2013 4:29 am 

    Eddie Murphy is surprisingly good lol, not a fan of snoop Lie-on at all

  46. djangelvibe on Sat, 7th Sep 2013 5:13 am 

    Big tune !!!!!

  47. ras2flex on Sat, 7th Sep 2013 5:45 am 

    Sound fucking good before snoop start

  48. ArkantoxxAlsius on Sat, 7th Sep 2013 5:52 am 

    jajajajajajaja si campeon

  49. sinmiedoforever on Sat, 7th Sep 2013 6:45 am 

    son los megores del reege viva gamaica por sienpre de chile

Tell us what you're thinking...
and oh, if you want a pic to show with your comment, go get a gravatar!