FIND NEW HIPHOP MUSIC PICTURES AND VIDEOS

Bobby Valentino Ft Plies – “Phone Number” Video

August 23, 2010 by Brooklyn IZ MINE  
Filed under .Voice of The Hood


Bobby Valentino Ft Plies - Phone Number Video

Bobby Valentino Ft Plies – “Phone Number” Video

 

Related posts:

  1. Bobby Valentino – Beep video
  2. CHINGY FT LUDACRIS & BOBBY VALENTINO GIMME DAT VIDEO
  3. Metro P Ft Bobby Valentino – Lavish video
  4. Bobby Valentino Interview & Live Performance at Lehman College
  5. VIDEO OF BOBBY VALENTINO FREESTYLING
.

Comments


You should follow us on twitter and subscribe to this blog's rss feed.
22 Comments on "Bobby Valentino Ft Plies – “Phone Number” Video"

  1. snippingrapper777 on Tue, 24th Aug 2010 8:51 pm 

    this waz on 106&park 2day thumbs up if u like that

  2. STARANNEFUL on Tue, 24th Aug 2010 9:39 pm 

    I L0VE B0BBY VALENTIN0 ALL HIS S0NGS ARE THA BEST HE JUZ IS AN UNDERCREDITED ARTIST

  3. n3oMultiGaming1 on Tue, 24th Aug 2010 9:59 pm 

    2Pac > this shit

  4. ss1950ful on Tue, 24th Aug 2010 10:08 pm 

    i love it ilove it i love it
    i
    love
    it
    bobby
    i
    love
    you
    come to facebook
    ssmith1185@yahoo.com

  5. haitiansmurf on Tue, 24th Aug 2010 11:04 pm 

    dis joint fi cuz plies ripped

  6. IShogiI on Tue, 24th Aug 2010 11:06 pm 

    Teeth ? Nigga got’em perfect.

  7. leelee22able on Tue, 24th Aug 2010 11:57 pm 

    thats hot

  8. rebma932 on Wed, 25th Aug 2010 12:13 am 

    i was in miami and saw them shooting the video!

  9. alilakha28 on Wed, 25th Aug 2010 1:11 am 

    MIA baby!!!

  10. TheSwaggman21 on Wed, 25th Aug 2010 1:56 am 

    miami baby imma go there and do a music video with my boys lmao lex you know how it is!

  11. ProudAfghanii on Wed, 25th Aug 2010 2:39 am 

    NICE

  12. SpeedMCMGKLondonBoi on Wed, 25th Aug 2010 3:31 am 

    TUNEEEEEE is fireeeee

  13. jstylezsb on Wed, 25th Aug 2010 3:38 am 

    hellah hot…
    can’t wait for the new album and new music videos from BV…

  14. Bobby Valentino - Phone Number Feat. Plies (2010 Video & Lyrics) on Tue, 24th Aug 2010 10:43 pm 

    Bobby Valentino – Phone Number Feat. Plies (2010 Video & Lyrics)

    I got my ringer turned up
    Get up, get up, I’m lookin’ for my number one caller
    So baby, won’t you holler?

    What’s yo phone number?
    Take my phone, put it in, then your song, mama
    Can I catch you at your crib?
    What’s your home number?

    I got the best phone sex in the world
    So if you’re ready, girl
    Put it in for me, put it in for me
    Put it in for me, put it in for me, oh yeah

    Quit playin’ little mama, I got you where I want ya
    Touch me, tease me, ooh, take it easy
    Turn on your iPhone and Skype me, baby
    You a little freak, just mind me, baby

    So what’s up? You know I’m feelin’ you, girl
    So what’s up? I got my ringer turned up
    Get up, get up, I’m lookin’ for my number one caller
    So baby, won’t you holler?

    What’s yo phone number?
    Take my phone, put it in, then your song, mama
    Can I catch you at the crib?
    What’s your home number?

    I got the best phone sex in the world
    So if you’re ready, girl
    Put it in for me, put it in for me
    Put it in for me, put it in for me, oh yeah

    Girl, you know I’m texting you
    You’re makin’ my heart beat fast
    I’m feelin’ you

    Have to push a button when I see you, girl
    I love the way you turn me on
    Baby come and try it, you know you can’t deny it
    Girl, you’re so exciting

    Girl, I’m tryna get you fat, babe, I wanna feed you steaks
    And put you up in a high rise with a lot of space
    You gotta stay with me, baby, I buy your own place
    You pick the colors, and I’ll interior decorate

    I wanna lay on the couch with you, feed ya grapes
    And get you one of my goons so you can feel safe
    Surprise you at work and send you a red velvet cake
    And let your boss know tomorrow you’ll be in late

    ‘Cause later on tonight, I’ma freak you over at the fireplace
    And let you put the fire on ’til you’re sweatin’ in my face
    I’m rich, baby, so I just want a soul mate
    I’m good over here, I wanna make sure you shake

    What’s yo phone number?
    Take my phone, put it in, then your song, mama
    Can I catch you at your crib?
    What’s your home number?

    I got the best phone sex in the world
    So if you’re ready, girl
    Put it in for me, put it in for me
    Put it in for me, put it in for me, oh yeah

    What’s yo phone number?
    What’s yo phone number?
    What’s yo phone number?
    Wha-what’s yo phone number?

  15. 2nharmony on Wed, 25th Aug 2010 4:14 am 

    Nice

  16. Man26Swagga on Wed, 25th Aug 2010 4:53 am 

    This song is pretty nice.

  17. immabeyourboyfriend on Wed, 25th Aug 2010 5:06 am 

    where s this beach attt becuz the girls are sooooo fynnnn

  18. KGfemalePhenomenon on Wed, 25th Aug 2010 5:56 am 

    songs hot!

  19. MRFREESTYLEKING1 on Wed, 25th Aug 2010 6:18 am 

    DO DO DO DO DODO DO

  20. EwWhatsThatLOL on Wed, 25th Aug 2010 6:53 am 

    What’s going on with the fools hair!?!

  21. momo24kra on Wed, 25th Aug 2010 7:39 am 

    the girls r so uhmmmmm

  22. TIMSTAR217 on Wed, 25th Aug 2010 7:53 am 

    VIDOE HOT ..SONG HOT DIS IS FIRE BOBB V IS BACK … WHATS PHONE # PUT IN ND IT ON MAMA WHATS UR HOME # I GOT DA BEST PHONE SEX IN DA WORLD SO BABY WONT U HOLAAAAAAAA

Tell us what you're thinking...
and oh, if you want a pic to show with your comment, go get a gravatar!