FIND NEW HIPHOP MUSIC PICTURES AND VIDEOS

HOLD UP …. RUDE.COM IS NOW CHARGING PPL TO SEE VIDEOS

August 6, 2008 by Don Of Dons  
Filed under .Voice of The Hood


HOLD UP …. RUDE.COM IS NOW CHARGING PPL TO SEE VIDEOS … what kind of shit is that ….

rude used to be the best place to watch free pinky , pria rai , lethal lipps , michelle tucker , and Ayanna Angel

 

Related posts:

  1. Michelle Williams Unexpected album cover
  2. ANGEL LOLA LUV IN VIBE MAGAZINE
  3. THE REAL LIFE DRAMA OF “FACE” THE CRACKHEAD camron new movie
  4. New Angel Lola Luv pictures
  5. CANT HELP BUT WAIT – TREY SONGZ
.

Comments


You should follow us on twitter and subscribe to this blog's rss feed.
15 Comments on "HOLD UP …. RUDE.COM IS NOW CHARGING PPL TO SEE VIDEOS"

  1. nation on Wed, 6th Aug 2008 4:52 pm 

    that’s really rude

  2. Killa P on Wed, 6th Aug 2008 5:16 pm 

    Cot Damn!!!

  3. broman on Wed, 6th Aug 2008 5:33 pm 

    Yeah rude.com sucks now. But theres youporn.com thats free!

  4. Coffee on Wed, 6th Aug 2008 5:47 pm 

    U can only watch a certain amount a day……LMFAO @ how I know this. The vids are “instructional”….I’ve learned a LOT from Jasmine Cashmere ;)

  5. rzilla on Thu, 7th Aug 2008 8:49 am 

    xtube.com is the next rude
    and its free
    but for rude all you have to do is google a rude.com video ripper
    and dont click on the links just right clcik and copy the link location
    put it where u need to place the url
    and download that shyt all day for free.
    I take my porn serious!

  6. napps126 on Thu, 7th Aug 2008 10:36 am 

    ur late don…..

  7. ACH-UP.com on Thu, 7th Aug 2008 1:53 pm 

    pornhub.com piff!

  8. G e Z - NYC on Thu, 7th Aug 2008 2:44 pm 

    Aiight REAL TALK the BEST FREE, and i mean FULL LENGTH 30min PLUS FREE site is http://www.TUBE1.com

    Im serious! And they have all flavaz! asian,ebony,white girls all that and wayyy too many Pinky vids

  9. broman on Thu, 7th Aug 2008 6:49 pm 

    http://www.lubetube.com – try it

  10. Tone on Thu, 7th Aug 2008 11:17 pm 

    MAN WAS I MAD ASS SHIT

    they give you some bullshit ass 2 searches

  11. nizzy on Fri, 8th Aug 2008 12:27 am 

    xvideos is the best

  12. Matt on Fri, 8th Aug 2008 1:26 am 

    http://www.pornhub.com & http://www.xvideos.com. Rude was that shit though.

  13. Don Of Dons. on Fri, 8th Aug 2008 11:43 pm 

    coffe me an you gotta talk ;)

  14. Monty on Sat, 1st Nov 2008 12:47 am 

    i can’t get the videos what am im doing wrong please let me know i’m spending to much money for this shyt

  15. shanae on Wed, 8th Jul 2009 11:40 pm 

    man that sucks..i just when on and it told me I’ve reach the max. of vids watched 4 the day. Which is only 6! that’s bullshit…guess i always have pornhub to fall back on

Tell us what you're thinking...
and oh, if you want a pic to show with your comment, go get a gravatar!